مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 19:552021-09-25اجتماعي

پاکسازی حریم 31 کیلومتر از راه های چگنی/حذف نقطه پرتصادف در محور خرم آباد_کوهدشت


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای چگنی گفت: شش ماهه نخست امسال بیش از 31 کیلومتر از محورهای اصلی و فرعی شهرستان پاکسازی و نقطه پرتصادف مله شبانان اصلاح شده است.

- ایسنا/لرستان رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای چگنی گفت: شش ماهه نخست امسال بیش از 31 کیلومتر از محورهای اصلی و فرعی شهرستان پاکسازی و نقطه پرتصادف مله شبانان اصلاح شده است.

محسن لطیفی نیا امروز سوم مهرماه، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه بیش از 31 کیلومتر از محورهای اصلی و فرعی شهرستان چگنی پاکسازی و نقطه پرتصادف مله شبانان در محور خرم آباد_کوهدشت به طول یک کیلومتر اصلاح شده است.

وی تصریح کرد: نصب 121 عدد استوانه ایمنی، 924 عدد انواع علائم جاده ای مسیرنما، قوس نما و .

، 19 عدد سرعتکاه، برقراری تردد و رفع انسداد ناشی از تصادف به تعداد 38 مورد، خط کشی محورهای اصلی و فرعی به طول 12 کیلومتر، نصب 40 عدد نیوجرسی، نصب و تعمیر 245 شاخه گاردریل، نصب 34 عدد بشکه ایمنی و ایمن سازی 15 نقطه پرخطر با نصب علائم و خاک ریز بخش دیگری از عملکرد شش ماهه اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان چگنی در این مدت بوده است.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای چگنی خاطرنشان کرد: در حوزه حریم راه در این شش ماهه تعداد 121 پرونده متقاضیان ساخت وساز در حریم راه مورد بازدید قرار گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی حریم 31 کیلومتر از راه های چگنی/حذف نقطه پرتصادف در محور خرم آباد_کوهدشت

پاکسازی حریم 31 کیلومتر از راه های چگنی/حذف نقطه پرتصادف در محور خرم آباد_کوهدشت