مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 19:302021-09-25اجتماعي

گوش بریدن از شایعه تا واقعیت! / حال بافت جهانی خوب است


به دنبال پیگیری مسیله ناامنی در بافت تاریخی که این روزها جنجالی شده، به سراغ جمع دیگری از مردم رفتیم، مردم و کسبه بافت تاریخی یزد در این باره با ایسنا به گفت وگو نشستند.

- ایسنا/یزد به دنبال پیگیری مسیله ناامنی در بافت تاریخی که این روزها جنجالی شده، به سراغ جمع دیگری از مردم رفتیم، مردم و کسبه بافت تاریخی یزد در این باره با ایسنا به گفت وگو نشستند.

یکی از اهالی محله مسجد جامع یزد با بیان اینکه نیروهای پلیس همیشه در تامین امنیت بافت تاریخی حضور دارند، اظهار کرد: بافت تاریخی از گذشته تا دیرباز توسط مردم بومی و محلی اداره میشده و حتی یکی از دلایل جهانی شدن این بافت، مردم و سبک زندگی آن هاست.

وی با بیان اینکه مردم باید محور برقراری نظم و انضباط شوند، تصریح کرد: مسجد محوری و ایجاد پایگاه های مردمی راهکاری متناسب با جهانی شدن و در راستای احیای سکونت در این بافت تاریخی است.

یکی از دیگر از سکنه بافت تاریخی با بیان اینکه همه دستگاه ها باید با توجه به جهانی شدن بافت تاریخی در این مسئله ورود کنند، گفت: یک دستگاه و صرفا نیروی انتظامی نمی تواند در رفع مشکلات بافت تاریخی یک تنه حضور داشته باشد بلکه مشکلاتی مانند کنترل مبادی، نصب دوربین های مداربسته و مسیله روشنایی بافت تاریخی در حیطه وظایف دستگاه هایی مانند شهرداری، ادارات برق، میرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوش بریدن از شایعه تا واقعیت! / حال بافت جهانی خوب است

گوش بریدن از شایعه تا واقعیت! / حال بافت جهانی خوب است