مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 18:152021-09-25پزشكي

آمار ثبتی مرگ و میر کرونا در اردبیل با آمار بهشت زهرا یکسان است


رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: اختلاف آماری فاحشی با فوتی های ثبت شده در بهشت زهرا بر اثر بیماری کرونا در استان اردبیل نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجان باختند، تصریح کرد: از بین این آمار 600 تا 700 نفر آمار مشکوک کرونای است که در مجموع آمار فوتی های کرونا به ثبت رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: دانشگاه علوم پزشکی در ثبت آمار و اطلاعات بیماران و فوتی های کرونایی با دقت بیشتری عمل می کند و سعی دارد کمترین اختلاف نظر را با دستگاه های ارائه کننده آمار در این حوزه داشته باشد.

حبیب زاده به انبوهی از فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: همه این فعالیت ها مورد ارزیابی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل قرار گرفته و سعی شده تا از بین دستگاه های گروه سلامت و رفاه اجتماع، دانشگاه علوم پزشکی به عنوان دستگاه برتر انتخاب شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با شیوع اپیدمی کرونا فعالیت های شبانه روزی را در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی از بیمارستان ها و مراکز درمانی گرفته تا سطوح کارشناسی شاهد هستیم و یک سال سخت و پر کاری را دانشگاه علوم پزشکی سپری کرده و همچنان گرفتاری و درگیری کرونایی ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار ثبتی مرگ و میر کرونا در اردبیل با آمار بهشت زهرا یکسان است

آمار ثبتی مرگ و میر کرونا در اردبیل با آمار بهشت زهرا یکسان است