مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 12:502021-09-25سياسي

لزوم الگوبرداری از سیر شهدا


رییس جهاددانشگاهی استان فارس با اشاره به اینکه شهدا به همه ما درس زندگی آموختند، لزوم الگوبرداری از شهدا برای ترسیم مسیر زندگی را یادآور شد.

- ایسنا/فارس رییس جهاددانشگاهی استان فارس با اشاره به اینکه شهدا به همه ما درس زندگی آموختند، لزوم الگوبرداری از شهدا برای ترسیم مسیر زندگی را یادآور شد.

مظاهر بابایی شنبه سوم مهر در حاشیه برنامه تجدید میثاق جهادگران دانشگاهی فارس با شهدا که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه شهادت بزرگترین نتیجه حرکت به سمت حق است، گفت: شهدا رفتند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما باقی گذاشتند.

وی با بیان اینکه شهادت، مرز زمین و آسمان است و شهدا، مرزبانان هماره بیداری، تصریح کرد: شهیدان، پیامبران حماسه انسان هستند که به ما مسئولیتی ممتد سپرده اند.

امروز این ما هستیم که می توانیم انتخاب کنیم، تداوم گر راه آنان باشیم تا به فلاح و رستگاری برسیم یا راه تاریکی ها را در پیش بگیریم و در پیچ و خم های زندگی دنیوی گم شویم.

هرچه هست باید بدانیم همانطور که خداوند در قرآن کریم فرموده است، شهدا زنده هستند و قطعاً نظاره گر کار ما خواهند بود.

بابایی با اشاره به اهمیت الگوبرداری از سیره شهدا گفت: رهبر معظم انقلاب از شهدا به عنوان امامزادگان عشق یاد می کنند که نشان از جایگاه رفیع آنان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم الگوبرداری از سیر شهدا

لزوم الگوبرداری از سیر شهدا