مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 12:252021-09-25دانش

دوازدهمین نشست سراسری معاونان بین الملل،مجازی برگزار می شود


دوازدهمین نشست سراسری هم اندیشی معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی با عنوان «دیپلماسی علمی در سال 1401-1400: افق های جدید؛ - دوازدهمین نشست سراسری هم اندیشی معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی با عنوان دیپلماسی علمی در سال 1401-1400: افق های جدید؛ حرکت های نو با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مسئولان وزارت علوم و روسای منتخب دانشگاه ها به صورت مجازی، فردا یکشنبه 4 مهر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین سالار آملی، رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی گفت: امروزه و در شرایط کنونی، ما در سپهر جدید، متفاوت و تازه ای از تعاملات علمی بین المللی قرار گرفته ایم.

از سویی، حرکت رو به رشد همکاری های علمی بین المللی داخلی را در سال های اخیر شاهد بوده ایم و از سوی دیگر، موانعی در مسیر همکاری های علمی بین المللی به وجود آمده است.

رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی افزود: وقتی از منظر راهبرد کلان بین المللی وزارت علوم به مجموعه این تحولات بپردازیم، افق های جدیدی را در آینده تعاملات بین المللی مشاهده خواهیم کرد که نیازمند حرکت های نو، بر پایه و تجربیاتی است که از بستر بین المللی سازی آموزش عالی در سالهای گذشته به دست آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوازدهمین نشست سراسری معاونان بین الملل،مجازی برگزار می شود

دوازدهمین نشست سراسری معاونان بین الملل،مجازی برگزار می شود