مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:552021-09-25اقتصادي

رییس جمهور: فعالیت آزمایشی سامانه هوشمند کنترل کرونا آغاز شود


رییس جمهور با تاکید بر ضرورت کنترل دقیق ورود و خروج افراد از کشور، گفت: افرادی که در این کنترل ها مشکوک به ابتلا باشند حتما باید قرنطینه شوند.

- رییس جمهور با تاکید بر ضرورت کنترل دقیق ورود و خروج افراد از کشور، گفت: افرادی که در این کنترل ها مشکوک به ابتلا باشند حتما باید قرنطینه شوند.

رییس جمهور با اشاره به نزدیک شدن آمار واکسیناسیون به حدنصاب 70 درصدی جمعیت هدف در جامعه، گفت: امروز به نقطه ای رسیده ایم که به جای اعمال محدودیت های جدید باید درباره رفع محدودیت ها برنامه ریزی و تصمیم گیری کنیم، اما باید مراقب باشیم که در اجرای دقیق شیوه نامه های بهداشتی سستی ایجاد نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به هفته دفاع مقدس و همچنین تسلیت اربعین حسینی، گفت: رمز عبور از مشکلات کشور برخورداری از روحیه بسیجی و جهادی و همان روحیه ای است که دفاع مقدس را اداره و آن روزهای سخت را به روزهای روشن پیروزی تبدیل کرد.

رییس جمهور با بیان اینکه اگر روحیه جهادی به میدان بیاید نه تنها کرونا که همه سختی ها و مشکلات پشت سرگذاشته خواهد شد، گفت: با تلاش های ارزشمند انجام شده برای واکسینه کردن سراسری به 50 میلیون رسیده ایم و لازم است برای کسب و کارها مطابق شرایط جدید برنامه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: فعالیت آزمایشی سامانه هوشمند کنترل کرونا آغاز شود

رییس جمهور: فعالیت آزمایشی سامانه هوشمند کنترل کرونا آغاز شود