مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 07:252021-09-25اجتماعي

دانش آموزان در هشت سال دفاع مقدس نقش بسیار مهمی داشتند


دانش آموزان در هشت سال دفاع مقدس نقش بسیار مهمی داشتند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، همزمان با سراسر کشور و با حضور مسئولین محلی چاروسا و دانش آموزان دبیرستان پروین اعتصامی زنگ آغاز بازگشایی مدارس به صدادرآمد.

این مراسم که از ساعت 7:45صبح آغاز شد تا ساعت 9صبح ادامه داشت و در این مراسم رییس آموزش و پرورش چاروسا، مسئول گزینش و مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش استان، بخشدار و روحانی مستقر در قلعه رییسی به ایراد و سخنرانی پرداختند.

داربام بخشدار چاروسا در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس این هفته را نماد گرامیداشت رشادت شهدا و جانبازان دانست و تاکید کرد: جوانان در طول هشت سال دفاع مقدس و با طلایه داری که داشتند عظمت بزرگی را رقم زدند و هدف مشخص است که حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت و خودباوری است و دانش آموزان هم در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند با روحیه بسیجی با هر سن و سالی هم شود در مقابل زور دشمن ایستاد.

بخشدار چاروسا با تقدیر از مجموعه آموزش و پرورش در جهت بازگشایی مدارس تصریح کرد: در سالهای گذشته تعطیلی مدارس آسیب های جدی به همراه داشت اما باید تلاش کرد تا تعطیلی های گذشته جبران شود و اگر نگاهی به روحیه دانش آموزان کنیم تعطیلات مداوم برای دانش آموزان خسته کننده و نگران کننده بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان در هشت سال دفاع مقدس نقش بسیار مهمی داشتند

دانش آموزان در هشت سال دفاع مقدس نقش بسیار مهمی داشتند