مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 07:002021-09-25اقتصادي

دست بسته کارخانجات تولیدی کنسانتره دام و طیور در صادرات


مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: کارخانجات تولیدی کنسانتره دام و طیور در خراسان جنوبی اکنون با کمبود نهاده و ممنوعیت صادرات مواجه هستند که این امر روند فعالیت آنان را با کندی مواجه ساخته است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: کارخانجات تولیدی کنسانتره دام و طیور در خراسان جنوبی اکنون با کمبود نهاده و ممنوعیت صادرات مواجه هستند که این امر روند فعالیت آنان را با کندی مواجه ساخته است.

محمد اصغرزاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فعالیت 17 کارخانه تولیدی کنسانتره دام، طیور و آبزیان در استان، اظهار کرد: این مراکز در شهرستان های بیرجند، خوسف، سرایان، فردوس، بشرویه، نهبندان، سربیشه، زیرکوه و قاین قرار دارند.

وی با بیان اینکه کارخانجات تولیدی کنسانتره دام و طیور با کمبود نهاده مواجه هستند، اظهار کرد: نهاده ها با ارز 4200 تومانی وارد کشور می شود؛ بنابراین این کارخانجات اجازه صادرات ندارند و محصولات بین دامداران استان توزیع می شود.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون، 12 میلیون و 280 هزار و 775 کیلوگرم خوراک دام تولید شده بین دامداران استان توزیع شده است.

اصغرزاده بیان کرد: سازمان دامپزشکی در راستای وظیفه ذاتی و حاکمیتی خود و به منظور صیانت از حقوق شهروندی، نظارت بر تمام واحده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست بسته کارخانجات تولیدی کنسانتره دام و طیور در صادرات

دست بسته کارخانجات تولیدی کنسانتره دام و طیور در صادرات