مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:552021-09-25اقتصادي

طرح های اقتصادی در انتظار تامین زیرساخت ها


فرماندار خوسف تامین برخی از زیرساخت ها را برای تسریع در اجرای طرح های اقتصادی خواستار شد و اظهار کرد: با تصویب طرح های اقتصادی در ستاد توسعه خاوران خوسف بیش از هزار و 100 میلیارد تومان در شهرستان سرمایه گذاری جدید می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار خوسف تامین برخی از زیرساخت ها را برای تسریع در اجرای طرح های اقتصادی خواستار شد و اظهار کرد: با تصویب طرح های اقتصادی در ستاد توسعه خاوران خوسف بیش از هزار و 100 میلیارد تومان در شهرستان سرمایه گذاری جدید می شود.

محمدعلی آخوندی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به خروجی 70 مصوبه در ستاد توسعه خاوران خوسف، گفت: از زمان تاسیس ستاد خاوران تاکنون، 11 جلسه شهرستانی و 7 جلسه تخصصی با سرمایه گذاران برگزار شده که نتیجه آن تصویب 70 مصوبه برای توسعه اقتصادی و آبادانی شهرستان خوسف بوده است.

وی، احداث کارخانه تولید کاشی و سرامیک با سرمایه گذاری بیش از 550 میلیارد تومانی و معدن طلا و مس ماهرآباد با سرمایه گذاری 65 میلیارد تومانی را از مهم ترین این طرح ها اعلام کرد و افزود: واحد بازیافت لاستیک فرسوده با سرمایه گذاری 20 میلیارد تومان، کشتارگاه صنعتی دام سبک و سنگین با سرمایه گذاری 70 میلیارد تومان، مجتمع زنجیره گوشت و تولید نهاده های دامی با سرمایه گذاری 400 میلیارد تومانی، واحد فرآوری و بسته بندی محصول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های اقتصادی در انتظار تامین زیرساخت ها

طرح های اقتصادی در انتظار تامین زیرساخت ها