مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:552021-09-25سياسي

دشمن با تحریف واقعیت ها تلاش می کند زیرساخت های فکری را عوض کند


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دشمن با تحریف واقعیت ها و باور ها تلاش می کند زیرساختهای فکری را عوض کند و بگوید تا در چهل سال گذشته چیزی بدست نیامده در حالیکه اگر دستاوردها به خوبی تبیین شود میبینیم که شرایط قبل از انقلاب و حتی از اوایل انقلاب هم بهتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، سردار محسن کریمی در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در ساوه از تجربه دفاع مقدس بعنوان یک تجربه ناب برای ادامه گام دوم انقلاب نام برد و گفت: در چهل ساله اول انقلاب ما تجارب زیادی بدست آوردیم که یکی از طلایی ترین آنان دفاع مقدس بود لذا باید از این تجربیات برای ادامه راه گام دوم و رسیدن به اهداف و آرمان های انقلاب استفاده کرد.

وی افزود: بعد از چند سال از مسیر اصلی منحرف و اهداف انقلابشان فراموش شد اما نظام اسلامی ما همچنان به مسیر ارزشمند خود با قدرت در حال حرکت است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عمل به شعارهای انقلاب را از رموز ماندگاری این نظام دانست و عنوان کرد: واژه هایی مانند آزادی، اخلاق، استقلال، عزت، عقلانیت، بصیرت و مردم سالاری است که در چهل و دو سال گذشته باعث دوام جمهوری اسلامی شده و انقلاب را با همه کاستی ها پویا و رو به جلو کره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با تحریف واقعیت ها تلاش می کند زیرساخت های فکری را عوض کند

دشمن با تحریف واقعیت ها تلاش می کند زیرساخت های فکری را عوض کند