مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:552021-09-25اقتصادي

پست هوشمند به چهارمحال و بختیاری می رسد


مدیرکل شرکت پست چهارمحال و بختیاری گفت: امکانات و تجهیزات زیادی در پست به کارگیری شده است که در تلاش برای ایجاد پست هوشمند در استان هستیم.

- عبدل درگاهی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به افرایش ترافیک پستی و توسعه فرهنگ خرید آنلاین گفت: این روند باعث رشد 30 درصدی مرسولات پستی در6 ماه اول سال جاری نسبت به زمان مشابه در سال گذشته شده است.

مدیرکل شرکت پست چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:  در 6 ماه اول سال جاری حدود یک میلیون و یکصد هزار مرسوله در پست استان جابجا شده است وی افزود: هم چنین پست در راستای افزایش خریدهای اینترنتی با 73 فروشگاه  اینترنتی در استان همکاری می کند.

 درگاهی با بیان اینکه پست تولیدات استان را به سراسر کشور ارسال می کند تشریح کرد: پست با دارا بودن شبکه گسترده و تخصصی توزیع و ارسال مرسولات به عنوان یکی از پایه های اصلی حوزه تجارت الکترونیک  مطرح است.

مدیرکل شرکت پست چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: پست با حمایت از صنایع دستی و محصولات کشاورزی در روستاها به کمک معیشت خانواده ها شتافته است و از دورترین نقاط تولیدات بومی را به دست مصرف کننده نهایی می رساند.

وی تشریح کرد: بعد از شروع پستی از شیوع و انتقال کرونا تا حد زیادی جلوگیری کند چراکه با تردد هر نامه رسان از تردد و رفت و آمد صدها سفر غیر ضرور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پست هوشمند به چهارمحال و بختیاری می رسد

پست هوشمند به چهارمحال و بختیاری می رسد