مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:452021-09-25پزشكي

هلال احمر: 400 هزار نفر از اتباع خارجی واکسینه شدند


این افراد کارت اقامت دارند و بیشترین اتباع در کشور ما عزیزان افغانستانی هستند که بیش از چند میلیون نفرند اما تعدادی هم غیر مجاز حضور دارند.

- رییس جمعیت هلال احمر گفت: 400 هزار نفر از اتباع خارجی مقیم ایران طی روزهای گذشته واکسن کرونا دریافت کرده اند.

کریم همتی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در بحث واکسیناسیون، اتباع خارجی نیز مانند سایر افراد جامعه واکسینه می شوند، بر اساس آمار وزارت بهداشت از آن تعدادی که کارت اقامت داشتند بیش از 400 هزار نفر تاکنون واکسینه شده اند.

وی افزود: البته این افراد کارت اقامت دارند و بیشترین اتباع در کشور ما عزیزان افغانستانی هستند که بیش از چند میلیون نفرند اما تعدادی هم غیر مجاز حضور دارند.

همتی خاطرنشان کرد: مقرر شد با هدف واکسیناسیون افراد غیر مجاز اتباع خارجی کارت هویت موقت صادر شود که برای این منظور فدراسیون بین المللی اعتباری در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: برای این افراد مقرر شده که به صورت مرحله ای تعداد 100 تا 200 نفر واکسیناسیون شوند که این آمادگی را هلال احمر به وزارت بهداشت اعلام کرده است.

رییس جمعیت هلال احمر گفت: در بحث کارت هویت موقت برای افراد غیر مجاز اقدامات خوبی صورت گرفته که هلال احمر پیگیر موضوع است زیرا واکسینه شدن صرفا یک گروه از مردم کفایت نمی کند و باید همه افراد در کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر: 400 هزار نفر از اتباع خارجی واکسینه شدند

هلال احمر: 400 هزار نفر از اتباع خارجی واکسینه شدند