مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:452021-09-25پزشكي

حدود یک چهارم جمعیت برای واکسن مراجعه نکرده اند


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: علی رغم وجود واکسن به میزان کافی اما متاسفانه حدود 20 تا 30 درصد افراد در کل گروه های واجد شرایط، - ایسنا/فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: علی رغم وجود واکسن به میزان کافی اما متاسفانه حدود 20 تا 30 درصد افراد در کل گروه های واجد شرایط، برای دریافت واکسن مراجعه نکرده و واکسن کرونا دریافت نمی کنند.

عبدالرسول همتی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه طی دو هفته اخیر به طور مستمر شاهد اختصاص سهمیه روزانه واکسن به فارس بوده ایم، اضافه کرد: اگر روند تخصیص واکسن مانند یک ماه اخیر ادامه داشته باشد، طی یکی دو ماه آینده همه اعضای جامعه هدف در استان واکسینه می شوند.

او تاکید کرد: یکی از اقدامات مهم و کارکردهای رسانه می تواند تبیین اهمیت واکسیناسیون در ارتقاء ایمنی جامعه و مهار کرونا باشد؛ باید مردم متوجه باشند که شاید یک فرد واکسینه شده، به کرونا مبتلا شود، اما آنانکه واکسن نزده اند، در صورت ابتلا به این بیماری احتمال بیشتری برای مواجهه با علائم و عوارض شدید کرونا و فوت بر اثر این بیماری را دارند.

واکسینه شدن حدود 28 درصد جامعه هدف در فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که تا صبح روز پنج شنبه یکم مهرماه 69.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود یک چهارم جمعیت برای واکسن مراجعه نکرده اند

حدود یک چهارم جمعیت برای واکسن مراجعه نکرده اند