مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 05:552021-09-25سياسي

3 طرح گردشگری در شهرستان «فردوس» افتتاح می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فردوس از افتتاح و بهره برداری 3 طرح گردشگری همزمان با هفته گردشگری در این شهرستان خبر داد و گفت: - روح الله صداقت طالبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردوس، اظهار داشت: شهرستان فردوس با موقعیت مناسب جغرافیایی و داشتن ظرفیت ها و پتانسیل های فراوان گردشگری و آثار تاریخی به عنوان یکی از شهرهای برخوردار از صنعت گردشگری مطرح می شود.

وی با بیان اینکه فردوس برای تبدیل شدن به شهر مقصد گردشگری شرق کشور مستعد است و رسیدن به این مقصود همکاری همه نهادها و مردم را می طلبد، بیان داشت: گردشگری فرصت منحصر به فردی است و می توان نقش این صنعت را به عنوان یک فعالیت بزرگ بشر در قرن 21 در ایجاد آینده ای بهتر برای مردم روشن کنیم.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فردوس با تأکید بر اینکه در حوزه گردشگری بومی و روستایی باید تلاش کنیم تا بتوانیم بخش عظیمی از اقتصاد گردشگری را به حرکت درآوریم، عنوان کرد: بیش از 162 اثر تاریخی در شهرستان فردوس شناسایی شده که از این تعداد 72 اثر در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

صداقت طالبی از افتتاح و بهره برداری 3 طرح گردشگری همزمان با هفته گردشگری در این شهرستان خبر داد و مطرح کرد: میزان سرمایه گذاری این طرح ها 68000 میلیون ریال است که زمینه اشتغال مستقیم 11


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 طرح گردشگری در شهرستان «فردوس» افتتاح می شود

3 طرح گردشگری در شهرستان «فردوس» افتتاح می شود