مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 05:452021-09-25پزشكي

واکسینه شدن 58 درصد جمعیت آذربایجان غربی علیه ویروس کرونا


بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی به طور میانگین 58درصد جمعیت استان علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند که این میزان در ارومیه 67درصد ولی در برخی از شهرها مانند پیرانشهر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، طی 24 ساعت گذشته یک هزار و 7 بیمار جدید کرونایی در استان آذربایجان غربی شناسایی شده است.

یادآور می شود طی شبانه روز گذشته نیز تعداد 2 هزار و 20 نفر بر اثر ابتلا به سندروم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان بستری شدند که تعداد 906 نفر مشکوک به کرونا هستند.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تعداد 314 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که تعداد 73 نفر به دستگاه ونتیلانتور متصل هستند.

با توجه به تسریع در روند واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در استان طی 24 ساعت گذشته تعداد 48 هزار و 567 نفر در استان دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند و تاکنون به یک میلیون و 792 هزار و 167 نفر دز واکسن کرونا تزریق شده است.

یادآور می شود با توجه به اعلام دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی به طور میانگین 58درصد جمعیت استان علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند که این میزان در ارومیه 67درصد ولی در برخی از شهرها مانند پیرانشهر، اشنویه و چالدران آمار کمتری گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسینه شدن 58 درصد جمعیت آذربایجان غربی علیه ویروس کرونا

واکسینه شدن 58 درصد جمعیت آذربایجان غربی علیه ویروس کرونا