مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 05:352021-09-25سياسي

توصیه استاد انصاریان به هیأت ها/ آیا تشویق قاری خلاف دستورات قرآن است؟


استاد انصاریان با توصیه مسئولان هیأت های مذهبی به تلاوت قرآن کریم و بیان مسائل شرعی در مجلس عزای امام حسین (ع) گفت: باید تلاوت قرآن در هیأت ها در زمان مناسب و با حضور همه مستمعان انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس سعید پرویزی ضمن تلاوت در محفلی در شهر سمنان با حجت الاسللام حسین انصاریان سخنران مذهبی و مفسر قرآن کریم دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام انصاریان ضمن تحسین پرویزی برای زیبای تلاوت آیات الهی گفت: موضوع تلاوت قرآن در هیأت های مذهبی، موضوعی بسیار جدی است و باید هیأت ها به صورت منظم در دستور کار قرار دهند.

وی ادامه داد: باید هیأت ها تلاوت قرآن را با حضور قاریان قوی و خوشخوان در برنامه ها قرار دهند و باید تلاوت قرآن در زمان مناسب که همه مستمعان حضور دارند، انجام شود.

این مفسر قرآن کریم بیان احکام و مسائل شرعی را هم از دیگر نکات مورد توجه در هیأت ها دانست و گفت: در کنار تلاوت قرآن باید هیأت ها موضوع بیان احکام شرعی و پاسخگویی به مسائل را هم در دستور کار قرار دهند تا مخاطب ضمن عزاداری با دست پر از هیأت و مجلس عزای امام حسین (ع) خارج شود.

ما خودمان در تهران و در عزاداری ها تلاوت قرآن و بیان مسائل را در کنار عزاداری اجرا می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه استاد انصاریان به هیأت ها/ آیا تشویق قاری خلاف دستورات قرآن است؟

توصیه استاد انصاریان به هیأت ها/ آیا تشویق قاری خلاف دستورات قرآن است؟