مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 05:302021-09-25سياسي

زنگ سال تحصیلی 1401-1400 در مدارس توسط رییسی نواخته شد


زنگ آغاز سال تحصیلی برای بیش از 13 میلیون دانش آموز به صورت نمادین در مدارس منتخب سراسر کشور به صدا درآمد.

رییسی رییس جمهوری هم با حضور در مدرسه شهید فولادگر صالح آباد شهرری در میان دانش آموزان حاضر شد و زنگ آغاز سال تحصیلی را به صدا درآورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سال تحصیلی 1401- 1400 مدارس کشور صبح روز شنبه به طور رسمی و با رعایت پروتکل های بهداشتی با نواخته شدن زنگ مدرسه فولادفر صالح آباد توسط فرزند شهید هادی نریمانی در حضور سید ابراهیم رییسی رییس جمهور، آغاز شد.

رییس جمهور تا دقایقی دیگر در جمع دانش آموزان و مسوولان این مدرسه سخنرانی و در تداوم سنت پرسش مهر، بیست و دومین پرسش مهر را با دانش آموزان سراسر کشور مطرح می کند.

براساس اعلام آموزش و پرورش با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی،آموزش در مدارس کشور فعلا به صورت مجازی برگزار می شود تا بتدریج با بهتر شرایط بیماری در کشور و تکمیل فرایند واکسیناسیون عمومی، شرایط آموزش حضوری در مدارس و مراکز آموزشی فراهم شود.

براساس اولویت های تعیین شده، از امروز و با آغاز رسمی سال تحصیلی جدید، دانش آموزان مدارس کم جمعیت روستایی و عشایری در کشور، دانش آموزان هنرستانی برای درس های مهارتی و دانش آموزان پایه اول ابتدایی، آموزش را به صورت حضوری آغاز می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ سال تحصیلی 1401-1400 در مدارس توسط رییسی نواخته شد

زنگ سال تحصیلی 1401-1400 در مدارس توسط رییسی نواخته شد