مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 21:052021-09-24پزشكي

کتاب «چرا با تو ازدواج کردم» در اصفهان رونمایی شد


کتاب «چرا با تو ازدواج کردم» از انتشارات حدیث راه عشق رونمایی شد، غلبه کردن بر باورهای نادرستی که مانع از تشکیل یک زندگی موفق می شود از جمله موضوعات محوری این کتاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی انتشارات حدیث راه عشق، حامد سعادت پور در آیین رونمایی از کتاب چرا با تو ازدواج کردم ، غلبه کردن بر باورهای نادرستی که مانع از تشکیل یک زندگی موفق می شود را موضوع محوری این کتاب برشمرد و اظهار کرد: ازدواج موفق، نقطه عطفی برای دستیابی افراد به سلامت جسمی، روانی و اجتماعی به شمار می رود، به طوری که بر اساس مطالعات انجام گرفته، زنان و مردان متأهل، زندگی طولانی تری را تجربه می کنند.

رییس مرکز مطالعات حیات طیبه با اشاره به اینکه بر اساس برخی مطالعات آماری، شادابی و نشاط فردی در میان افراد متأهل بیشتر از جامعه مجردان است، تصریح کرد: در یک پژوهش گسترده، حدود 40 درصد از اعضای متأهل جامعه از زندگی خود، احساس رضایت داشته اند، در حالی که این آمار در میان مجردین تنها 25 درصد گزارش شده است.

وی با تاکید بر این آمار ادامه داد: در اختیار نداشتن شریک عاطفی برای ابراز احساسات و هیجان های درونی، غالب شدن بی حوصلگی و روزمرگی بر فرد، کاهش ارتباط کلامی در طول روز و بهره مند نشدن از حمایت های خانوادگی از مهمترین دلایل کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «چرا با تو ازدواج کردم» در اصفهان رونمایی شد

کتاب «چرا با تو ازدواج کردم» در اصفهان رونمایی شد