مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 20:252021-09-24سياسي

انرژی ازبخش های مهم همکاری با ارمنستان است


حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار با آرارات میرزویان همکاری در حوزه انرژی را از جمله بخش های مهم در همکاری های اقتصادی با ارمنستان دانست و آمادگی تهران برای میزبانی از وزیر انرژی این کشور برای بررسی ظرفیت های مرتبط را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران و آرارات میرزویان وزیر خارجه ارمنستان امروز جمعه (به وقت محلی) در دیداری در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد به بحث و گفتگو درخصوص روابط میان دو کشور پرداختند.

وزیر امور خارجه ایران در این دیدار نیز ضمن تاکید بر ظرفیت ترانزیت کالا در مسیر میان ایران و ارمنستان، همکاری در حوزه انرژی را از جمله بخش های مهم در همکاری های اقتصادی دانست و آمادگی تهران برای میزبانی از وزیر انرژی ارمنستان برای بررسی ظرفیت های مرتبط را اعلام کرد.

وزیر خارجه ارمنستان نیز در این دیدار با تبریک انتصاب امیرعبداللهیان به سمت وزیر امور خارجه، روابط میان ایران و ارمنستان را خوب و رو به رشد توصیف کرد.

میرزویان همچنین بر ضرورت برگزاری کمیسیون مشترک دو کشور در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید کرده و آغاز همکاری در حوزه نفت و انرژی را خواستار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انرژی ازبخش های مهم همکاری با ارمنستان است

انرژی ازبخش های مهم همکاری با ارمنستان است