مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 20:202021-09-24حوادث

نجات لنج تجاری از غرق شدن در کنگان


رییس شعبه جمعیت هلال احمر شهرستان کنگان از نجات یک فروند لنج تجاری با 6 سرنشین در 15 مایلی اسکله این شهر از غرق شدن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، عبدالحسین طاهری اظهار کرد: ساعت 20 و 40 دقیقه روز پنجشنبه اول مهر 1400 اعلام شد یک فروند لنج تجاری با 6 سرنشین که از کنگان به مقصد یکی از کشور های عربی در حرکت بوده است در 15 مایلی اسکله این شهر روبه روی فاز 13 پارس جنوبی دچار آبگرفتگی شده است.

وی ادامه داد: بلافاصله گروه امداد و نجات دریایی شامل امدادگران و نجاتگران به محل حادثه اعزام شدند و در تاریکی شب با یک فروند قایق فنتیل نجات، در شرایطی که دریا مواج بود پس از یک ساعت به محل حادثه رسیدند.

رییس شعبه جمعیت هلال احمر شهرستان کنگان تصریح کرد: پس ارزیابی اولیه و اطمینان از سالم بودن ملوانان، با استفاده از تجهیزات و موتور آب به تخلیه آب از لنج کمک کردند.

در این عملیات دریایی گروه ‎های عملیاتی ناجی اداره بندر و دریانوردی، دریابانی کنگان، نیروی دریایی سپاه و نیرو های مردمی نیز مشارکت داشتند و لنج آسیب دیده به وسیله یک لنج باری دیگر به اسکله کنگان انتقال داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان کنگان، طاهری یادآور شد: از ناخدای لنج ها خواسته شده است قبل از عزیمت به سفر دریایی، از ایمن و سالم بودن لن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات لنج تجاری از غرق شدن در کنگان

نجات لنج تجاری از غرق شدن در کنگان