مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 20:152021-09-24سياسي

امیرعبداللهیان: به مذاکرات بازمی گردیم، اما اقتصاد خود را به آن گره نمی زنیم


وزیر امور خارجه در دیدار با وزیر خارجه آفریقای جنوبی تصریح کرد: ایران به مذاکرات وین بازمی گردد، اما اقتصاد خود را به این مذاکرات گره نمی زند و در صورتی که طرف های مقابل به اجرای تعهدات خود بازگردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در ادامه دیدارهای روز جمعه و خانم نالدی پاندور وزیر همکاری و روابط بین الملل آفریقای جنوبی در دیداری دوجانبه به گفت وگو در خصوص روابط دوجانبه پرداختند.

* هیچ مشکلی در روابط بین ایران و آفریقای جنوبی وجود ندارد وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار ضمن تشکر از پیام های تبریک رییس جمهور و دولت آفریقای جنوبی به رییس جمهور و وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، روابط دو کشور را بسیار خوب توصیف کرد و  گفت که هیچ مشکلی در روابط بین ایران و آفریقای جنوبی وجود ندارد.

امیرعبداللهیان با اشاره سابقه حمایت دو کشور از یکدیگر در مجامع بین المللی، نسبت به برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی بین ایران و آفریقای جنوبی اعلام آمادگی کرد.

*  به مذاکرات بازمی گردیم، اما اقتصاد خود را به این مذاکرات گره نمی زنیم  وزیر امور خارجه کشورمان سیاست خارجی دولت جمهوری اسلامی را سیاستی عملگرایانه خواند و گفت: ایران به مذاکرات * خواهان رفع تحریم ها علیه ایران هستیم  در این دیدار، وزیر خارجه آفریقای جنوبی نیز ضمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: به مذاکرات بازمی گردیم، اما اقتصاد خود را به آن گره نمی زنیم

امیرعبداللهیان: به مذاکرات بازمی گردیم، اما اقتصاد خود را به آن گره نمی زنیم