مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 19:552021-09-24بين الملل

اعلام حمایت همه جانبه روسیه از کابینه «نجیب میقاتی»


وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای بر حمایت تمام و کمال این کشور از کابینه تازه تشکیل لبنان به ریاست «نجیب میقاتی» و لزوم حل بحران های چندگانه داخلی در این کشور تأکید کرد.

- به نقل از روسیا الیوم، فرستاده ویژه ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا از تکمیل روند تشکیل کابینه در لبنان استقبال کرد.

گفتنی است که حمایت وزارت خارجه روسیه از روند تکمیل کابینه در لبنان روز جمعه و پس از دیدار میخاییل بوگاندوف معاون وزیر خارجه روسیه با تونی فرنجیه عضو پارلمان لبنان در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام شد.

در متن این بیانیه آمده است: روسیه به طور کامل از اتمام روند تشکیل کابینه لبنان به ریاست نجیب میقاتی حمایت کرده و امیدوار است بحران های اقتصادی و اجتماعی این کشور در سریع ترین زمان ممکن حل شود .

همچنین تأکید شد: مسکو از حق تمامیت ارضی و وحدت و صلح در لبنان و حق مردم این کشور در اتخاذ تصمیمات مستقل و بدون دخالت خارجی پشتیبانی می کند .

قابل ذکر است که نماینده پارلمان لبنان و معاون وزیر خارجه روسیه در جریان نشست دوجانبه درباره زمینه های گسترش روابط میان بیروت و مسکو و آخرین وضعیت داخلی دو کشور سوریه و لبنان گفتگو و رایزنی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت همه جانبه روسیه از کابینه «نجیب میقاتی»

اعلام حمایت همه جانبه روسیه از کابینه «نجیب میقاتی»