مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 18:402021-09-24اقتصادي

قوانین دست و پاگیر اداری،مانعی برای توسعه اقتصادی


استاندار خراسان رضوی طی بازدید از مناطق مختلف و مجموعه های اقتصادی شهرستان تایباد، با مردم و مدیران اقتصادی گفت وگو کرد و مشکلات را جهت بررسی در دستور کار قرار داد.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی طی بازدید از مناطق مختلف و مجموعه های اقتصادی شهرستان تایباد، با مردم و مدیران اقتصادی گفت وگو کرد و مشکلات را جهت بررسی در دستور کار قرار داد.

مدیرعامل شرکت آرد نگین تایباد در افتتاح سیلوی 30 هزار تنی ذخیره سازی گندم شهر کاریز با حضور استاندار خراسان رضوی گفت: برای بهره برداری از این کارخانه، بالغ بر 200 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است تا کشاورزان به راحتی و سرعت عمل بالاتر گندم خود را به فروش برسانند.

یحیی عسلی با اشاره به اینکه احداث کارخانه در مناطق مرزی سبب ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی می شود، افزود: تاکنون چهار واحد کارخانه با ظرفیت 450 کارگر در نقاط محروم به منظور رفع محرومیت زدایی احداث شده و فعالیت دارند.

وی بیان کرد: برای گرفتن یک مجوز صادرات جهت انجام کارهای تولیدی و توسعه اقتصادی کشور باید بروکراسی های دست و پاگیر اداری را طی کنیم و پس از چندین ماه معطلی نتیجه ای نمی گیریم.

عسلی مطرح کرد: سرمایه گذاران سالهاست از سوی بخش دولتی نه تنها برای اعتبارات، بلکه برای رفع موانع اداری هم حمایت نمی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین دست و پاگیر اداری،مانعی برای توسعه اقتصادی

قوانین دست و پاگیر اداری،مانعی برای توسعه اقتصادی