مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 18:252021-09-24بين الملل

میشل عون: تهدیدهای مستمر اسراییل، نگرانی اصلی لبنانی هاست


رییس جمهور لبنان در نشست مجمع عمومی سازمان ملل تصریح کرد که تهدیدهای مستمر رژیم صهیونیستی نگرانی اصلی لبنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، میشل عون رییس جمهور لبنان امروز جمعه طی نطقی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل تاکید کرد که تهدیدهای مستمر رژیم صهیونیستی علیه لبنان نگرانی اصلی این کشور است.

عون گفت: با تشکیل دولت لبنان بر اساس ساز و کار قانون اساسی و پس از یک بحران سیاسی یک و نیم ساله ، لبنان وارد مرحله جدیدی شده که تلاش می کنیم در مسیر توسعه و شکوفایی قدم برداریم.

او تاکید کرد: بی شک دولت جدید لبنان برای کسب اعتماد ملت و جامعه بین المللی پس از کسب اعتماد پارلمان لبنان با چالش های بزرگ داخلی و بین المللی روبه روست.

رییس جمهور لبنان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه ملت های بسیاری و به خصوص مردم منطقه بهای سنگینی برای جنگ با تروریسم دادند، گفت: مبارزه با تروریسم با مرگ و میر، ویرانگری و آوارگی مردم منطقه همراه شد، اگرچه امروز منطقه به تدریج در حال بهبودی از این جراحت است، زیرا اراده زندگی قوی تر از هر تروریسمی است.

وی با اشاره به اینکه لبنان طی دو سال اخیر دشوارترین شرایط خود را سپری کرد، گفت: سیاست های مالی و اقتصادی که دهه ها پیش و بر اساس مدل رانتی اتخاذ شده بود، علاوه بر فساد ناشی از سوء مدیریت  و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میشل عون: تهدیدهای مستمر اسراییل، نگرانی اصلی لبنانی هاست

میشل عون: تهدیدهای مستمر اسراییل، نگرانی اصلی لبنانی هاست