مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 17:152021-09-24اجتماعي

گردش مالی کلاس های کنکور در سال 20 هزار میلیارد تومان است


نزدیک به 20 هزار میلیارد تومان سالیانه گردش مالی کلاس های کنکور است و این نشان دهنده تحمیل هزینه های بسیار سنگین کلاس های کنکور بر خانواده هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، منصور کبگانیان استاد دانشگاه و عضو و مسؤولان تربیتی آموزش و پرورش به آن مجهز شوند و استعدادیابی درستی از  نوجوانان صورت بگیرد، بسیاری از آسیب های کنونی وجود نخواهد داشت.

مجید حسینی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران نیز در این برنامه با بیان اینکه وضعیت کنونی با این روند بدتر خواهد شد، گفت: این سؤال پیش می آید که چرا در سال های اخیر سطح علمی آموزش و پرورش کشور هر لحظه کاهش یافته است؛ دوم اینکه چرا وضعیت کنکور همواره بدتر شده است سوم آنکه چرا کسانی که هزینه بیشتری کردند در کنکور قبول شدند؟ وی افزود: دانشجویان 5 دانشگاه اصلی کشور برای سه دهک اول جامعه هستند و سهم متمکنین از دانشگاه های کشور بیشتر است.

حسینی خاطرنشان کرد: به دلیل مناسبات نابرابر در جامعه، فرد مجبور است برای تأمین آینده خود به دنبال رشته هایی مانند پزشکی، دندانپزشکی،حقوق، روانشناسی و.

بدود.

اگر به سمت رشته معلمی برود سهم زندگی او در حد 3 میلیون تومان خواهد بود در حالی که اگر شغل پزشکی را انتخاب کند 27 میلیون تومان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردش مالی کلاس های کنکور در سال 20 هزار میلیارد تومان است

گردش مالی کلاس های کنکور در سال 20 هزار میلیارد تومان است