مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 15:052021-09-24حوادث

جهنم حریق در «جهان نما» گلستان/ اطفاء حریق با دستان خالی + فیلم و عکس


شدت آتش سوزی در ارتفاعات جهان نما و درازنو شهرستان کردکوی به اندازه ای است که «منطقه را به جهنم تبدیل کرده و شدت وزش باد در منطقه کار اطفاء حریق را به شدت با مشکل مواجه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، از ساعت 12 روز گذشته (پنجشنبه یکم مهرماه جاری) آتش سوزی در منطقه جهان نما شهرستان کردکوی از طریق منابع محلی به نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آخیزداری کردکوی گزارش شد.

بلافاصله تیم های امدادی برای اطفاء حریق به منطقه اعزام شدند که بلافاصله پس از اعزام، وقوع حریق دیگری در مناطق یانه سر نیز گزارش شد که بخشی از تیم های امدادی به این منطقه نیز اعزام شدند.

در ساعات ابتدایی وقوع حریق، اداره کل مدیریت بحران گلستان با هماهنگی های انجام شده یک فروند بالگرد را برای کنترل حریق و اعزام نیرو در منطقه به پرواز درآورد اما به دلیل شدت وزش باد و مه حاکم بر منطقه پرواز ناموفق بوده و بالگرد به فرودگاه بین المللی گرگان بازگشت و تا این لحظه نیز شدت وزش باد در منطقه به بیش از 60 کیلومتر بر ساعت می رسد که کار را برای اطفاء و امداد به شدت با مشکل مواجه کرده است.

شدت وزش باد و گسترش آتش به اندازه ای است که تعدادی از نیروهای امدادی برای اطفاء حریق دچار دودخوردگی و مصدمیت شده که توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهنم حریق در «جهان نما» گلستان/ اطفاء حریق با دستان خالی + فیلم و عکس

جهنم حریق در «جهان نما» گلستان/ اطفاء حریق با دستان خالی + فیلم و عکس