مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 13:102021-09-24اجتماعي

ماموران انتظامی مانع هرگونه تردد در مرز چذابه هستند


ماموران مرزبانی عراق نیز بیش از 200 نفر را که به صورت غیرمجاز وارد این کشور شده بودند به کشورمان برگشت داده اند.

- فرماندار دشت آزادگان گفت: مرز چذابه د رغرب خوزستان برای تردد زایران اربعین کاملا بسته است و با استقرار ماموران انتظامی، نظامی و حفاظتی از هرگونه تردد و نزدیکی به مرز به شدت جلوگیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا حمید سیلاوی روز جمعه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه بیان کرد: این مرز برای تردد زایران اربعین حسینی مسدود است و امکان مسافرت زایران به کشور عراق از طریق مرزهای زمینی وجود ندارد.

وی گفت: از عاشقان حسینی خواهشمندیم به این مرز مراجعه نکنند زیرا امکان تردد وجود ندارد و ماموران انتظامی و مرزبانی مستقر در منطقه، از ورودی دشت آزادگان تا مرز چذابه از تردد چه با خودرو و چه پیاده، جلوگیری خواهندکرد.

سیلاوی افزود: تعدادی از زایران اربعین حسینی در سه روز گذشته به مرز چذابه مراجعه کرده، و اصرار بر رفتن به کشور عراق را داشتند،اما با مشاهده شرایط و نبود امکان تردد به کشور عراق به تدریج درحال بازگشت به محل سکونت خود هستند.

فرماندار دشت آزادگان ادامه داد: هیچ امکانات خدماتی و رفاهی در مرز چذابه وجود ندارد و سفر به عراق و شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین فقط از طریق مرزهای هوایی اعلام شده میسر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموران انتظامی مانع هرگونه تردد در مرز چذابه هستند

ماموران انتظامی مانع هرگونه تردد در مرز چذابه هستند