مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 12:302021-09-24سياسي

مردم از دولت انتظار بهبود در معیشت دارند/ تلفن های ثابت روستاهای پل دختر وصل شود


مردم از روزمرگی خسته شدند و از دولت انتظار تحول بنیادی در زندگی و بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این شهرستان اظهارکرد: تحول در اقتصاد و معیشت مردم جز در سایه اقدام انقلابی و جهادی از سوی دولت سیزدهم مقدور نیست.

وی افزود: انتخاب استان داری جهادی ،موفق، توان مند، کاربلد، مدیر و انقلابی انتظار مردم لرستان از دولت سیزدهم است که بتواند با انتصاب مدیرانی قوی موجبات تحول و جهش و تبدیل لرستان به یک قطب را ایجاد کند.

امام جمعه پل دختر گفت: مردم استان لرستان در طول 40 سال ولایت پذیری و ولایت مداری خود را به همگان ثابت کردند و همیشه پای ارزش های نظام و انقلاب بوده و خواهند بود و امروز سهم و حق آنها از دولت سیزدهم شایسته ترین خدمات است.

وی افزود: استان داری که برای لرستان انتصاب می شود باید بتواند با گماردن فرمانداران انقلابی و جهادی در شهرستان ها ،مدیران قوی و توان مند با تخصص و تعهد به کار گیرد که با کار جهادی در میان مردم و با مردم باشند و موجب توسعه و پیشرفت لرستان شوند.

موسوی با گرامی داشت آغاز هفته دفاع مقدس و تبریک این هفته به رزمندگان پیشکسوتان و کرده بودند در این زمینه موفق نشدند و امروز این اتفاق میمون و مبارک افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از دولت انتظار بهبود در معیشت دارند/ تلفن های ثابت روستاهای پل دختر وصل شود

مردم از دولت انتظار بهبود در معیشت دارند/ تلفن های ثابت روستاهای پل دختر وصل شود