مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 12:202021-09-24فناوري

اطلاعات دفاتر پیشخوان به روزرسانی می شود


مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری اعلام کرد: با توجه به آغاز ارزیابی و رتبه بندی دفاتر در شش ماهه اول سال 1400، دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی ظرف مدت 20 روز می توانند اطلاعات .

- مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری اعلام کرد: با توجه به آغاز ارزیابی و رتبه بندی دفاتر در شش ماهه اول سال 1400، دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی ظرف مدت 20 روز می توانند اطلاعات اولیه دفتر خود را مشاهده و درصورت نیاز اطلاعات خود را به روزرسانی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرام حی شاد، گفت: بخش عمده ارزیابی شاخص های رتبه بندی دفاتر پیشخوان دولت، براساس اطلاعات اولیه ثبت شده توسط دارندگان پروانه در سامانه جامع ارزیابی و رتبه بندی دفاتر انجام می شود.

نتایج ارزیابی سال 1399 نشان می دهد که برخی اطلاعات اولیه ثبت شده توسط دارندگان پروانه در این سامانه اشکال دارد، بر همین اساس رگولاتوری برای ایجاد شرایط یکسان و عادلانه برای تمام دفاتر پیشخوان، از ابتدای مهر سال جاری امکان به روزرسانی اطلاعات در سامانه را برای دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات دفاتر پیشخوان به روزرسانی می شود

اطلاعات دفاتر پیشخوان به روزرسانی می شود