مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 12:202021-09-24ورزشي

نماینده بدمینتون قم در اولین بازی لینگ برتر، حریف نماینده سیستان و بلوچستان نشد


تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم و مدافع عنوان قهرمانی در نخستین بازی خود در فصل جاری لیگ برتر مغلوب تیم سیستان و بلوچستان شد.

- ایسنا/قم تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم و مدافع عنوان قهرمانی در نخستین بازی خود در فصل جاری لیگ برتر مغلوب تیم سیستان و بلوچستان شد.

تیم رعد پدافندهوایی قم در بازی نخست لیگ 1400 در تالار فرهمند موحود قم به مصاف تیم سیستان و بلوچستان رفت که در نهایت این بازی را با نتیجه 3 بر 2 به میهمان خود واگذار کرد.

در این رقابت، در انفرادی اول مهران شهبازی از رعد پدافند هوایی قم 2 بر صفر از سد امیر مهبد مسعودی از تیم سیستان و بلوچستان گذشت اما در انفرادی دوم محمد معین خاکی از نماینده بدمینتون قم 2 بر صفر نتیجه را به محمد مهدی میرشکاری از سیستان و بلوچستان واگذار کرد.

در ادامه این رقابت جذاب و در دوبل اول صدرا صادقی و مهران شهبازی از رعد پدافند هوایی قم 2 بر صفر مغلوب صالح سنگتراش و محمد مهدی میرشکاری از تیم میهمان شدند اما در دوبل دوم مسعود پیروزی و محمد پایروند از قم انتقام شکست دوبل اول را گرفته و با تکرار نتیجه دوبل نخست 2 بر صفر محسن خمری و امیر مرادی از تیم سیستان را شکست دادند.

سرانجام در انفرادی سوم این رقابت حساس صالح سنگ تراش بدمینتون باز سیستان و بلوچستانی در یک بازی نزدیک 2 بر یک از سد محمد پایروند نماین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده بدمینتون قم در اولین بازی لینگ برتر، حریف نماینده سیستان و بلوچستان نشد

نماینده بدمینتون قم در اولین بازی لینگ برتر، حریف نماینده سیستان و بلوچستان نشد