مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 12:102021-09-24سياسي

دست های پشت پرده علیه ارزش های دفاع مقدس/مراقب تحریف ها باشیم


تحریف دفاع مقدس نشان از دست های پشت پرده ای است که می خواهند کار بزرگ رزمندگان اسلام را کوچک بشمارند و حتی کاری کنند که جانفشانی ها را نیز خیانت معرفی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنده، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت: سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد.

وی گفت: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه یکی از نیازمندی های مهم در بطن خانواده و جامعه است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

امام جمعه لنده تصریح کرد: یکی از مهمترین علت های نابهنجاری ها در جامعه آسیب دیدن گوهره حیا در جامعه است و همین امر نیز باعث بی بندوباری می شود.

وی تاکیدکرد: دفاع مقدس برای جمهوری اسلامی برکات ارزشمندی را به همراه داشته است که مهترین دستاورد گام اول انقلاب بود و در گام دوم نیز باید با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس نسبت به اجرایی کردن گام دوم انقلاب گام های اساسی برداریم.

محمودی اصل گفت: تحریف دفاع مقدس نشان از دست های پشت پرده ای است که می خواهند کار بزرگ رزمندگان اسلام را کوچک بشمارند و حتی کاری کنند که جانفشانی ها را نیز خیانت معرفی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست های پشت پرده علیه ارزش های دفاع مقدس/مراقب تحریف ها باشیم

دست های پشت پرده علیه ارزش های دفاع مقدس/مراقب تحریف ها باشیم