مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 12:052021-09-24سياسي

مسؤولان رعایت بیت المال را از شهدا و ایثارگران بیاموزند


یکی از مسؤولان شهرستان قدس از اموال بیت المال برای خود و خانواده اش استفاده می کند، پیش از آن که نام او از تریبون نماز جمعه برده شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در همه امور زندگی، اظهار کرد: دستیابی به معرفت الهی و رسیدن به مقام عبودیت به واسطه شناخت جایگاه و معرفت اهل بیت علیهم السلام است.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران دستاورد قیام سیدالشهدا علیه السلام است و موجب نجات مردم از سلطه غرب شد و دوران دفاع مقدس نیز در امتداد قیام عاشوراست.

امام جمعه شهرقدس با اشاره به اینکه رمز موفقیت رزمندگان دفاع مقدس اخلاص آنها بود و به پیروزی رسیدند، افزود: شهدا به دنبال اسم و رسم و مقام نبودند و خداوند جایگاه آنها را بلند مرتبه کرد و توصیه بسیاری بر حفظ بیت المال داشتند.

وی افزود: اما امروز برخی مسؤولان بیت المال را تبدیل به بیت الحال کرده اند و وقتی به آنها تذکر داده می شود که چرا اینگونه رفتار می کنید، معترض می شوند و می گویند که به اندازه حق خود از بیت المال استفاده نکردیم! وی با بیان اینکه عده ای از مسؤولان در سایه انقلاب اسلامی مسئولیت گرفتند و به مردم نه تنها خدمت رسانی نکردند بلکه مانع خدمت دیگران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان رعایت بیت المال را از شهدا و ایثارگران بیاموزند

مسؤولان رعایت بیت المال را از شهدا و ایثارگران بیاموزند