مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 12:052021-09-24ورزشي

اثرگذاری بالای پیوستن ایران به اجلاس شانگهای


امام جمعه رشت، با بیان اینکه بسیاری از کشورهای منطقه و جهان به اقتدار سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند، خاطرنشان کرد: پیوستن ایران به اجلاس شانگهای اثرگذاری بالایی در معادلات منطقه ای و حتی جهانی دارد.

- ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، با بیان اینکه بسیاری از کشورهای منطقه و جهان به اقتدار سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند، خاطرنشان کرد: پیوستن ایران به اجلاس شانگهای اثرگذاری بالایی در معادلات منطقه ای و حتی جهانی دارد.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، به دیدار افتخارآفرینان ورزشی با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: وزارت ورزش و جوانان فرمایشات رهبر انقلاب درباره بهره مندی از ظرفیت های داخلی در حوزه ورزش را مد نظر قرار دهد.

وی قهرمانی تیم ملی والیبال در مسابقات آسیایی را نمونه بارزی از اعتماد به استعدادهای داخلی دانست و افزود: سایر رشته های ورزشی نیز با الگوبرداری از والیبال تحول ایجاد کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با ابراز تاسف از برخورد سیاسی با ورزش به ویژه در میدان های بین المللی، اضافه کرد: ورزشکاران ایرانی همواره مایه افتخار انقلاب و نظام و کشور هستند و علاوه بر قدرت جسمی، معنویت خود را نشان می دهند؛ حجاب بانوان ورزشکار ما نیز برای همه ورزشکاران زن الگوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثرگذاری بالای پیوستن ایران به اجلاس شانگهای

اثرگذاری بالای پیوستن ایران به اجلاس شانگهای