مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 11:552021-09-24سياسي

عضویت ایران در پیمان شانگهای فصلی نوین در تکمیل ائتلاف سازی ایران


دفاع مقدس ما یک دانشگاه است و این هشت سال گنجینه گران بهای ماندنی و حتی قابل کپی برداری برای نهضت های جهان به شمار می رود و امروز در دنیا الگوی دفاع مقدس برای آزادی خواهان و نهضت مقاومت در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام علیرضا قاسمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بادرود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت آیت الله رییسی برای نخستین بار است که هماهنگی و وحدت و همدلی در 3 قوه بسیار عالی وجود دارد و در راستای دفاع از انقلاب و ارزش های انقلابی هم پیمان و هم صدا هستند.

امام جمعه بادرود افزود: در طول تاریخ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی چنین وحدت و همدلی سابقه نداشته و رمز موفقیت هر 3 قوه نیز همین وحدت و همدلی است.

وی ادامه داد: عضویت دائمی ایران در شانگهای دستاورد بزرگی برای ایران اسلامی است، نزدیک به دو دهه پیگیر عضویت بودیم که با آمدن آیت الله رییسی و تیم جدید وزارت امور خارجه به نتیجه رسیدیم، همکاری های شانگهای یکی از بزرگ ترین، مهم ترین، وسیع ترین و ثروتمندترین سازمان های منطقه ای جهان است و نقش بسیار مهمی در مناسبات تجاری و امنیتی جهان بازی می کند، حضور ایران در این سازمان و این عضویت می تواند فواید فراوان و مهمی برای کشورمان در پی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت ایران در پیمان شانگهای فصلی نوین در تکمیل ائتلاف سازی ایران

عضویت ایران در پیمان شانگهای فصلی نوین در تکمیل ائتلاف سازی ایران