مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 11:502021-09-24سياسي

استاندار جدید بوشهر برای آب وبرق مردم شهرستان دیر چاره اندیشی کند


استاندار جدید بوشهر فکر اساسی برای آب و برق مردم استان بویژه شهرستان دیر کند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازباعث نشود که برنامه های ارزشمند این چنینی از رونق بیفتد و شعائر ما کمرنگ شود.

وی با تبریک انتخاب استاندار جدید بوشهر، اظهار داشت: از انتخاب چنین نیروهایی استقبال می کنیم که بتوانند مشکلات مردم و استان را برطرف کنند.

سعیدی افزود: ایشان همان طور که در مسئولیت های مختلفی که داشتند بویژه در دفاع مقدس که از کیان اسلام و مسلمین و خاک و ناموس کشور در مقابل تمام دنیای کفر دفاع کردند الان نیز با انتخاب تیم کاری انقلابی، مردمی و جهادی و خدمتگزار به انقلاب و اسلام و مسلمین در شهرستان ها و بخش های سراسر استان به خوبی نقش آفرینی کنند.

وی ادامه داد: مردم شهرستان دیر همیشه در صحنه و پای انقلاب تا پای جان بوده اند و از محرم سال 57 تاکنون حتی در انتخابات اخیر یکی از شهرستان های سرآمد از حیث مشارکت بوده اند و امیدواریم استاندار بزرگوار بتوانند پاسخگوی حماسه آفرینی های این مردم باشند و محرومیت را از این شهرستان و استان دور کنند.

سعیدی با اشاره به بی انصافی برخی افراد نسبت به انتخاب استاندار جدید بوشهر، تاکید کرد: این کسانی که آن روزی که فرزندان ملت جانشان را کف دست گرفته و جلودار همه مقابل موشک ها و گلوله ها ایستادند و از انقلاب و کشور دفاع کردند، آن روز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار جدید بوشهر برای آب وبرق مردم شهرستان دیر چاره اندیشی کند

استاندار جدید بوشهر برای آب وبرق مردم شهرستان دیر چاره اندیشی کند