مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 11:502021-09-24سياسي

حجت الاسلام محمدی: دولت زودتر حلقه مدیران در کشور را تکمیل کند


رییس جمهوری برای تحقق وعده های خود و کمک به معیشت و اقتصاد مردم در انتخاب مدیران در استان ها زودتر اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام سیدناصر محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه دارالعباده با اشاره به اهمیت تبیین دفاع مقدس برای نسل جدید انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دفاع مقدس سند حقانیت انقلاب و خار چشم استکبار جهانی است.

وی استفاده از ظرفیت بومی و مشارکت تمام اقشار جامعه را رمز موفقیت جبهه انقلاب در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون هرجا از ظرفیت نخبگان بومی و انرژی داخلی استفاده شده موفقیت های قابل قبولی حاصل شده است.

امام جمعه موقت یزد در ادامه با بیان این که در عصر حاضر هم تمام اقشار و ظرفیت های موجود باید به کمک دولت بیایند، گفت: خیلی از برنامه ها و وعده های رییس جمهوری را باید مدیران بعد از وزیران در استان ها پیگیری و اقدام کنند.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: هرچند از سوی رییس جمهوری و با رای نمایندگان، وزیران  انتخاب و فعالیت خود را به جد شروع کردند، قطعا مدیران میانی و پایین دست هستند که باید همراه با دولت کار کنند.

امام جمعه موقت یزد خاطرنشان کرد: مردم از شخص رییس جمهوری که فردی انقلابی و جهادی است انتظار جدیت در گزیش افراد کاربلد، انقلابی و متخصص برای پیگیری طرح ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام محمدی: دولت زودتر حلقه مدیران در کشور را تکمیل کند

حجت الاسلام محمدی: دولت زودتر حلقه مدیران در کشور را تکمیل کند