مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 11:452021-09-24سياسي

دفاع مقدس گنج پایان ناپذیر بود


امام جمعه زنجان، از هشت سال دوران دفاع مقدس به عنوان گنج پایان ناپذیر عنوان کرد و گفت: جهاد فی سبیل الله و مقاومت موجب پایداری، عزت، شرف و حفظ تمامیت ارضی ایران و انقلاب شد.

- ، آیت الله علی خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: این دوران را که با رشادت های رزمندگان و از جان گذشتگی شهدا رقم خورد، باید همانند گنجی پایان ناپذیر قدر دانست.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس نمونه بارز پایمردی ملت ایران و حضور بموقع در این صحنه حساس بود، افزود: این جهاد فی سبیل الله بود که پایمردی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

خاتمی یادآور شد: ایران در دوران دفاع مقدس همان طور که از نامش پیدا است، از مرزهای ایران اسلامی دفاع کرد و به هیچ وجه آعزگر جنگ نبود و این خود حقانیت ما را به جهانیان نشان داد.

وی با تاکید بر اینکه اقتدار امروز ایران اسلامی ماحصل پایمردی و مقاومت ملت ایران است، ادامه داد: سهم زنجان از این پایمردی تقدیم 3535 شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

امام جمعه زنجان در ادامه به عضویت ایران در سازمان همکاری شانگ های اشاره کرد و با یادآوری اینکه این موفقیت در برابر زیاده خواهی های آمریکا شکل گرفت، اظهار کرد: طبق آمار اعلامی، 50 درصد اورانیوم، 30 درصد گاز و 25 درصد ذخای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس گنج پایان ناپذیر بود

دفاع مقدس گنج پایان ناپذیر بود