مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 11:202021-09-24سياسي

امام جمعه رودان: دفاع مقدس دانشگاه انسان سازی بود


امام جمعه رودان، دفاع مقدس را دانشگاه بزرگ انسان سازی دانست که از دل آن شخصیت های برجسته ای همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیرون آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، حجت الاسلام مهدی دری در خطبه های نماز جمعه رودان  با گرامی داشت هفته دفاع مقدس آن را یک دانشگاه عظیم دانست که انسان های بسیار بزرگی در آن کشف شده اند.

وی نمونه بارز آن را سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و افزود: آن سردار رشید اسلام با تاسی آن دفاع مقدس و با رشادت های خود دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد.

امام جمعه رودان بیان داشت: بسیاری از شهدا، رزمندگان و جانبازان ما کارهای عظیمی را در دفاع مقدس انجام داده اند که این  دلسوزان نظام و انقلاب همگی پرورش  یافته در 8 سال دفاع مقدس هستند.

حجت الاسلام دری به دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس در حوزه های نظامی و تجهیزات نیز اشاره کرد و گفت: امروز آنقدر ایران اسلامی پیشرفت داشته و قدرت شده که در هر دگرگونی در خاورمیانه نگاه ها معطوف به واکنش ایران می شود.

وی خواستار تبیین دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جدید شد و گفت: باید نسل جدید بدانند که این نظام و انقلاب چگونه به این جایگاه رسیده است.

امام جمعه رودان  بر حضور پرشور در جشن عاطفه ها برای تامین نیازهای دانش آموزان نیازمند تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رودان: دفاع مقدس دانشگاه انسان سازی بود

امام جمعه رودان: دفاع مقدس دانشگاه انسان سازی بود