مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 11:152021-09-24سياسي

دولت به داد ملوانان و صیادان بوشهری برسد


امام جمعه دلوار با تاکید بر لزوم رسیدگی به وضعیت آب در این بخش، گفت: انتظار داریم با تلاش استاندار جدید بوشهر، مشکلات ملوانان و صیادان استان بوشهر حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام علی زاهددوست در خطبه های امروز نماز جمعه دلوار ضمن گرامیداشت یاد امام (ره) و شهدا و تبریک هفته دفاع مقدس به آیه 60 سوره انفال اشاره کرد و اظهار داشت: مسلمانان باید همواره از نظر تجهیزات و نیروی انسانی آمادگی آماده مقابله با خیانت و حمله دشمن باشند.

کمبودهای بخش دلوار رفع شود امام جمعه دلوار با تبریک انتصاب استاندار جدید استان افزود: از خدمات و تلاش های استاندار فعلی تشکر می کنم و برای استاندار جدید هم در این منصب مهم آرزوی موفقیت دارم.

زاهددوست ادامه داد: از استاندار جدید انتظار داریم رفع مشکلات و کمبودهای بخش دلوار را در اولویت کار خود بگذارد و برای حل مشکلات ملوانان، صیادان و مشکل کم آبی در این بخش چاره جدی بیندیشند.

امام جمعه دلوار با اشاره به فرا رسیدن بیش از گذشته وجود دارد.

وی تاکید کرد: سند تحول کامل ترین سند و نقشه راه آموزش وپرورش است، اما متأسفانه هنوز گام های جدی برای تحقق آن برداشته نشده مسئله ای که مقام معظم رهبری نیز بارها از کوتاهی در انجام آن ابراز نگرانی نموده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به داد ملوانان و صیادان بوشهری برسد

دولت به داد ملوانان و صیادان بوشهری برسد