مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 11:102021-09-24سياسي

سران قوا برای کاهش فساد اقتصادی دست بکار شوند


امام جمعه بخش بهمن با بیان این که دفاع مقدس صحنه ایستادگی علیه استکبار جهانی است، گفت: سه اقدام اخیر مجلس، دولت و قوه قضاییه گام های مهم در جهت مبارزه با مفاسد اقتصادی است که و بسترهای فساد زا را نیز از بین می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده در خطبه های امروز نماز جمعه با تأکید بر ضرورت کاهش فساد اقتصادی توسط دولت، اظهار کرد: حذف امضاهای طلایی، کفایت برگ سبز خودرو به عنوان سند مالکیت و عدم مراجعه به دفتر خانه برای صدور سند دیگر و همچنین انتشار صورت حساب شرکت های دولتی که هر چند در برابر آن مقاومت هایی می شود؛ اما اجرای آن فساد را کاهش خواهد داد.

امام جمعه بخش بهمن در ادامه به عضویت ایران در شانگهای اشاره کرد و گفت: سازمان همکاری های شانگهای یکی از بزرگترین، مهم ترین، وسیع ترین و ثروتمند ترین سازمان های منطقه ای جهان می باشد و نقش مهمی در مناسبات تجاری و امنیتی جهان دارد.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه عضویت ایران در سازمان مذکور فواید بسیاری دارد، ابراز کرد: علاوه بر برافراشته شدن پرچم کشورمان بر فراز یکی دیگر از سازمان های بین المللی، باعث کاهش فشارهای اقتصادی غرب و غلبه بر تحریم آمریکا می شود، امکان فروش و صادرات کالاهای تولیدی ایران به بیش از 3 میلیارد نفر از جمعیت جهان فراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سران قوا برای کاهش فساد اقتصادی دست بکار شوند

سران قوا برای کاهش فساد اقتصادی دست بکار شوند