مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 09:502021-09-24سياسي

پیشرفت امروز صنعت دفاعی حاصل تجربه دوران دفاع مقدس است


فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه پیشرفت امروز خود را مدیون تجربه دوران دفاع مقدس هستیم، گفت: در دفاع مقدس یاد گرفتیم روی پای خود بایستیم و دفاع مقدس به ملت ما روحیه خودباوری داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار سید حسین میرصالحی ظهر امروز، پیش از خطبه های نمازجمعه رشت با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: نیروهای مسلح با تمام توان و اتحاد در مقابل دشمنان بعثی ایستادند.

وی با اشاره به اینکه تکاوران نیروی دریایی منجیل همین استان جانانه در مقابل بعثی ایستادند، افزود: برخی از شهدای ما در دوران دفاع مقدس از نخبگان این کشور بودند که در جبهه ها جانفشانی می کردند.

فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه شهدای ما به تنهایی به دل خطر می زدند، گفت: در دوران دفاع مقدس و در ابتدای جنگ 39 هزار برادر پیشرفت چشمگیری داشته است.

یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه پیشرفت امروز خود را مدیون تجربه دوران دفاع مقدس هستیم، بیان کرد: در دفاع مقدس یاد گرفتیم روی پای خود بایستیم و دفاع مقدس به ملت ما روحیه خودباوری داد.

میرصالحی با بیان اینکه در دفاع مقدس اسلام به کل جهان معرفی شد، گفت: گرایش مردم به دین بعد از دفاع مقدس زیاد شد زیرا استمرار روح اسلام انقلابی در پرتو جنگ پرورش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت امروز صنعت دفاعی حاصل تجربه دوران دفاع مقدس است

پیشرفت امروز صنعت دفاعی حاصل تجربه دوران دفاع مقدس است