مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 09:352021-09-24سياسي

ولایت پذیری و مقاومت رمز پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس


ولایت پذیری و مقاومت رمز پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس بود - سرهنگ باقرپسنده،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به روش های مختلف به دنبال ضربه زدن به این انقلاب نوپا بودند و در 31شهریورماه 59رژیم بعث عراق از سه محور به کشورمان حمله کردند که به خیال خامشان دنبال فتح سه روزه تهران بودند.

وی افزود:هشت سال دفاع جانانه ملت ایران درمقابل دشمنان قسم خورده این مرزو بوم باایستادگی و مقاومت همراه بودو فرزندان غیور این سرزمین درس های عبرت آموزی به دشمنان دادند درحالی که همه معادلات سیاسی و نظامی دنیا را برهم زدند.

  پسنده ادامه داد:جنگ برای ما همچون یک دانشگاه فرمانده ساز و انساز ساز شد و فرمانده هانی را تربیت کرد که جزو افتخارات ما هستنددرحالی که امروز پیشرفت های کشورمان درعرصه های مختلف برگرفته از تفکر دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:فرهنگ تمدن ساز دفاع مقدس ثابت کرد که با اراده، عزم و ایمان و نیز باور به حقانیت وعده های الهی و تبعیت محض از ولایت فقیه در عرصه های مختلف می توان با کمترین امکانات، دشمن مجهز به پیشرفته ترین تسلیحات و امکانات را خوار و ذلیل و تحقیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت پذیری و مقاومت رمز پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس

ولایت پذیری و مقاومت رمز پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس