مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 08:552021-09-24سياسي

رمز پیشرفت و پیروزی کشور داشتن روحیه انقلابی و بسیجی است


رییس جمهور با اشاره به اینکه رمز پیشرفت و پیروزی کشور داشتن روحیه انقلابی و بسیجی است، گفت: پیام شهیدان این است که نگذاریم آرمان های انقلاب کمرنگ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید ابراهیم رییسی روز جمعه در حاشیه زیارت یادمان شهدای قلاویزان و در جمع زائران قبور مطهر شهدا، اظهار داشت: مناطقی مانند قلاویزان جایگاه ایثار، شهادت، توکل به خدا، وفای به عهد، دلدادگی به اسلام و دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی است.

رییس جمهور با بیان اینکه همه مردم به ویژه مسئولین و مدیران نظام باید از اماکن دوران دفاع مقدس بازدید کنند تا بدانند چه ایثارگری های مخلصانه ای برای نظام انجام شده است، گفت: در چنین اماکن مقدسی همه آنچه که برای تعالی انسان نیاز است، وجود دارد و همه خوبی ها در چنین پایگاه ها و جایگاه هایی نهفته است.

حجت الاسلام رییسی با بیان اینکه اگر کسی گوش دل باز کند می تواند پیام شهیدان را بشنود، خاطرنشان کرد: پیام شهیدان این است که نگذاریم آرمان های انقلاب و اطاعت از رهبری و ولی فقیه در جامعه کمرنگ شده و عدالت پایمال و عزت ملت ایران مخدوش شود.

رییسی گفت: حضور در مسیر راهیان نور برای همه به ویژه مسئولان درس آموز است و باید از چنین حضوری درس ایستادگی، اجرای عدالت، توجه به مردم به ویژه قشر حزب اللهی و کسانی که با همه وجود در مسیر انقلاب ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز پیشرفت و پیروزی کشور داشتن روحیه انقلابی و بسیجی است

رمز پیشرفت و پیروزی کشور داشتن روحیه انقلابی و بسیجی است