مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 08:302021-09-24پزشكي

اطلاعاتی درباره خدمات درمانی در کربلا و نجف


ربیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اشاره به فعالیت شبانه روزی دو مرکز درمانی ایران در کربلا و نجف، گفت: خدمات رسانی مراکز درمانی در کربلا و نجف تا روز 23 صفر برابر با هشتم مهرماه ادامه دارد.

- ربیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اشاره به فعالیت شبانه روزی دو مرکز درمانی ایران در کربلا و نجف، گفت: خدمات رسانی مراکز درمانی در کربلا و نجف تا روز 23 صفر برابر با هشتم مهرماه ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، دکتر سیدعلی مرعشی گفت: امسال با توجه به محدودیت اعزام زائران ایرانی به 60 هزار نفر ما نیز تعداد درمانگاه ها و همچنین نیروهای درمانی و پرستاری را کاهش دادیم، بنابراین دو درمانگاه یکی در نجف و یکی در کربلا با تجهیزات و تیم تخصصی دایر شده و به زائران خدمت می دهد.

او افزود: تعدادی اتوبوس آمبولانس برای انتقال بیماران احتمالی از کربلا و نجف به مهران و سپس درمان در کشور وجود دارد که در این خصوص با اورژانس کشور نیز هماهنگی های لازم شده است.

مرعشی همچنین گفت: در اربعین 1400 حدود 180 نفر نیروی درمانی، پرستاری و پشتیبانی از 26 شهریورماه تا هشتم مهرماه برابر با 10 تا 23 صفر ارائه خدمت می کنند که در میان نیروها پزشکان متخصص در زمینه های ارتوپدی، جراحی، عفونی، زنا ن، داخلی، طب اورژانس، پزشکان عمومی و کادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعاتی درباره خدمات درمانی در کربلا و نجف

اطلاعاتی درباره خدمات درمانی در کربلا و نجف