مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 08:252021-09-24سياسي

نماینده ولی فقیه در عراق: کم بودن زوار ایرانی برای مردم عراق خیلی غم انگیز است


آیت الله حسینی در گردهمایی مبلغین اربعین گفت: نبود زوار ایرانی، برای مردم عراق خیلی غم انگیز است و بارها مسؤولان موکب ها به من پیام داده اند که از کم بودن زوار ایرانی ناراحت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به نجف اشرف، آیت الله سیدمجتبی حسینی نماینده ولی فقیه در عراق در گردهمایی مبلغین اربعین که در شهر مقدس نجف برگزار شد، مسأله اربعین را بسیار مهم خواند و خاطرنشان کرد: مسأله اربعین همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مثل ندارد و هیچ دنیا چنین مسأله ای که این طور مردمی باشدف وجود ندارد.

وی در مقایسه سفر اربعین با سفر حج افزود: در سفر حج میزبانان معمولاً به دنبال سود خود هستند، ولی در اربعین، مسأله کاملاً بر عکس است و میزبانان از همه داشته های خود برای زوار، ایثار و انفاق می کنند، با اینکه اکثراً وضع مالی بدی نیز دارند، ولی با این حال با تمام وجود به زوار خدمت می کنند.

 آیت الله حسینی بیان داشت: در اینجا همه هم دیگر را برادر می دانند و با اینکه از کشورهای مختلف به زیارت اربعین می آیند و زبان همدیگر هم متوجه نمی شوند، ولی به برکت اسم سیدالشهدا (ع) همدل و همرنگ هستند و این نکته بسیار مهمی است.

وی ادامه داد: نبود زوار ایرانی، برای مردم عراق خیلی غم انگیز است و بارها مسؤولان موکب ها به من پیام داده اند که از کم بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در عراق: کم بودن زوار ایرانی برای مردم عراق خیلی غم انگیز است

نماینده ولی فقیه در عراق: کم بودن زوار ایرانی برای مردم عراق خیلی غم انگیز است