مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 08:202021-09-24سياسي

انتشار نشریه توانبخشی و سلامت توسط دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی


اولین شماره فصل نامه «توانبخشی و سلامت»،توسط کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و به منظور بررسی موضوع ها و محورهای گوناگون علمی و اجتماعی در حوزه توانبخشی و سلامت ، - انتشار نشریه "توانبخشی و سلامت" توسط دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی اولین شماره فصل نامه توانبخشی و سلامت ،توسط کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و به منظور بررسی موضوع ها و محورهای گوناگون علمی و اجتماعی در حوزه "توانبخشی و سلامت"، منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نشریه دانشگاهی با بهره گیری از تجارب، حمایت و مشاوره اساتید دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، در راستای فراهم کردن بستر مناسب توسعه و ارتقای کیفی پژوهش و نشر دانش روز، تهیه و منتشر می شود.

نشریه توانبخشی و سلامت ، با زمینه انتشار علمی و اجتماعی و ترتیب انتشار فصل نامه و نحوه انتشار چاپی و الکترونیک ، به صاحب امتیازی دکتر ناهید رحمانی سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و سردبیری حمید خاکباز دانشجوی مقطع دکتری این دانشگاه تهیه می شود.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، مطالب مندرج در نخستین شماره این فصل نامه که مربوط به تابستان 1400 است، شامل اهداف و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار نشریه توانبخشی و سلامت توسط دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی

انتشار نشریه توانبخشی و سلامت توسط دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی