مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 08:102021-09-24پزشكي

واکسیناسیون 98 درصد از زندانیان فارس انجام شد


مدیر کل زندان های استان فارس از واکسیناسیون 98 درصدی زندانیان زندان های فارس خبر داد و گفت: با همکاری معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و به منظور مقابله با ورود ویروس کرونا به ندامتگاه و زندان های استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اسحاق ابراهیمی با اعلام این خبر، اظهار داشت:  مهمترین راهکار مقابله با بیماری کرونا اجرای واکسیناسیون همگانی است  و با توجه به اهمیت موضوع واکسیناسیون زندانیان، کارکنان و سربازان وظیفه در دستور کار این اداره کل قرار رفت.

وی افزود: با توجه به جمعیت موجود زندانیان استان، 40 درصد آنان دو دز را دریافت و پیش بینی می شود با توجه به سرعت واکسیناسیون عمومی تمام زندانیان، کارکنان زندانها و سربازان وظیفه شاغل در زندانهای استان، علیه ویروس کرونا در ماه مهر، 100  درصد واکسینه شوند.

این مسئول بیان کرد: در کل زندان های استان فارس، به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین وجود قرنطینه های بهداشتی در زندانهای استان، وضعیت زندانها نسبت به جامعه عمومی برخلاف انتظارات (که تصور میشد زندانها تبدیل به کانون بیماری شوند) بهتر است.

ابراهیمی افزود: درصد ابتلا به کرونا در میان کارکنان، به علت تماس با محیط های اجتماعی که بیشتر در معرض ویروس قرار داشتند، نسبت به زندانیان بیشتر بود اما فقط  نیم درصد زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 98 درصد از زندانیان فارس انجام شد

واکسیناسیون 98 درصد از زندانیان فارس انجام شد