مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 07:552021-09-24سياسي

خدمت رسانی هیئات و مواکب حسینی به مهاجران افغانستان


هیئت های مذهبی و مواکب جامانده از اربعین به همت خیمه میاندار خدمت در قالب طرح «همسایه» اقدام به خدمت رسانی به مهاجران افغانستان نموده اند.

- ، هادی شعبانی، مسئول خیمه میاندار خدمت هیئات مذهبی کشور و مسئول دفتر خدمات اجتماعی جامعه ایمانی مشعر در معرفی خیمه میاندار خدمت، عنوان کرد: تشکیل خیمه میاندار خدمت برمی گردد به 3 سال قبل، اگرچه هیئت های مذهبی به تأسی از سیره اهل بیت علیهم السلام، همیشه در عرصه های اجتماعی پیشتاز بوده اند و از قدیم هرکس مشکلی داشت، به مسجد و هیئت و حسینیه محله مراجعه می کرد و با همدلی بزرگان این محافل مشکلش رفع می شد، اما فعالیت های اجتماعی منسجم هیئات کشور تحت عنوان گروه میاندار خدمت(miandar_ir) در سال 97 و بعد از زلزله کرمانشاه شکل گرفت.

با این هدف که حلقه اتصالی بین مجموعه های خدمت رسان هیئتی ایجاد کند تا به شکل یکپارچه، با ساماندهی مشخص و با کمیت و کیفیت بیشتری بتوان در خدمت اقشار محروم کشور و هموطنان نیازمند کمک نمود.

وی افزود: درواقع شعار ما این است که بچه هیئتیِ پیرو مکتب امام حسین (ع) نمی تواند نسبت به بچه یتیمی که در همسایگی هیئت و حسینیه سر گرسنه بر بالین می گذارد، بی تفاوت باشد.

در یک کلام، ما از هیئت سکولار بیزاریم و هیئت امام حسینی را از چنین تفکری مبرا می دانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی هیئات و مواکب حسینی به مهاجران افغانستان

خدمت رسانی هیئات و مواکب حسینی به مهاجران افغانستان