مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 07:452021-09-24ورزشي

توضیحات رشیدی درباره استعفا از ریاست فدراسیون دوچرخه سواری/ اتحادیه جهانی قانع نشد


رییس سابق فدراسیون دوچرخه سواری پس از استعفا از این سمت خود، گفت: بنابر وظیفه ای که داشتم برای حل شدن مشکلات به این نتیجه رسیدم که استعفا دهم.

- ، انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان بعد از چند ماه سرپرستی، پنجم خردادماه سال جاری در حالی برگزار شد که محمود رشیدی با کسب 27 رأی به عنوان رییس جدید این فدراسیون انتخاب شد.

پس از حضور وی در رأس این فدراسیون، بحث دخالت وزارت ورزش در این انتخابات قوت گرفت و کار را به جایی رساند که برخی از اهالی این رشته ایمیل هایی را به اتحادیه جهانی ارسال می کردند و همین امر باعث شد تا اتحادیه جهانی از ایران توضیحاتی را پیرامون این مسئله بخواهد.

وساطت کمیته ملی المپیک کشورمان در حاشیه بازی های توکیو نیز راه به جایی نبرد و در نهایت براساس درخواست این اتحادیه، رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان تنها پس از 120 روز مجبور به استعفا شد و این استعفا روز گذشته به اتحادیه جهانی ارسال شده است.

محمود رشیدی که در این مدت تا حدی از رسانه ها دوری می کرد این بار پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود.

ایمیل های سیاه کار دست فدراسیون داد رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح اتفاقات رخ داده شده، گفت: اتحادیه جهانی دوچرخه سواری(UCI) به انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری ایران ایراداتی را وارد کرد مبنی بر اینکه دولت در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات رشیدی درباره استعفا از ریاست فدراسیون دوچرخه سواری/ اتحادیه جهانی قانع نشد

توضیحات رشیدی درباره استعفا از ریاست فدراسیون دوچرخه سواری/ اتحادیه جهانی قانع نشد