مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 07:352021-09-24بين الملل

جای پای «پگاسوس» در تلفن همراه 5 مقام فرانسوی دیده شد


منابع فرانسوی اعلام کردند که دولت این کشور در ادامه تحقیقاتش در زمینه جاسوس افزار ساخت رژیم صهیونیستی، رد پای آن را در تلفن های همراه حداقل 5 مقام فعلی این کشور یافته است.

- ، نشریه فرانسوی مدیا پارت به نقل از منابع خود گزارش داده است که تلفن های همراه دست کم پنج وزیر فعلی دولت فرانسه بین سال های 2019 تا 2020 به نرم افزار جاسوسی اسراییلی پگاسوس آلوده شده است.

مطابق گزارش این نشریه، تحقیقات اخیر دولت فرانسه مشخص کرده است ردپا و اثر نرم افزار جاسوسی مذکور در تلفن های همراه این مقامات کشف شده است.

مدیاپارت همچنین در ادامه گزارش خود آورده است که علاوه بر پنج وزیر فعلی دولت امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه، تلفن حداقل یکی از اعضای تیم دیپلماتیک وی نیز حاوی آثار پگاسوس است.

نشریه مذکور فاش نکرد که کدام کشور از مقامات فرانسوی ذکر شده جاسوسی کرده است، اما قبلا روزنامه فرانسوی لوموند نوشته بود که سرویس اطلاعات کشور مراکش از این نرم افزار برای جاسوسی از رییس جمهور فرانسه و کابینه اش استفاده می کند.

رباط قاطعانه این گزارش را تکذیب کرده است.

گزارش فوق در حالی منتشر می شود که پیشتر نیز روزنامه دای زِیت آلمان در گزارشی اعلام کرد که اداره پلیس جنایی فدرال این کشور (BKA)، به طور مخفیانه به جاسوس افزار اسراییلی پگاسوس دست یافته و از آن برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای پای «پگاسوس» در تلفن همراه 5 مقام فرانسوی دیده شد

جای پای «پگاسوس» در تلفن همراه 5 مقام فرانسوی دیده شد